luni, 15 martie 2010

Priviti...

...in oglinda. Nu'i asa ca va pasa din ce in ce mai putin cine deveniti? Nu'i asa ca esti indiferent cu propria'ti persoana?
De cand nu te'ai mai intrebat ce faci? Mai respiri? Fizic? Dar sufletul tau nu ti se pare prea tacut? Sau ti'e indiferent?

Cine naiba devii? Stii? Pentru ca eu nu mai stiu cine sunt. M'am pierdut pe drum si nu ma gasesc. Chiar atat de multe strazi are viata asta? Ma intreb daca eu sunt pe bulevard...sau pe'o straduta. Si daca da, ce nume are? Te intreb pentru ca eu cred ca m'am ratacit. N'ai tu vreo harta? N'ai cumva un cutit sa tai cablurile astea ca eu m'am cam saturat de circuite. Nu vreau sa ajung un robot. Nu'mi spune ce sa fac, lasa'ma sa ma lovesc singura. Tineti'ma de mana, dar lasati'mi libertatea trupului, iubiti'ma sau nu ma iubiti, dar nu fiti indiferenti si nu va prefaceti. Va obositi de tot.
Cineva mi'a spus ca uitarea e buna, uitati'ma daca nu va mai sunt pe plac, eliberati'va de mine.

Sper sa ma indrept spre mine. Sper sa ma regasesc si sa fiu din nou eu. Sau nu se poate?

Am crescut prea repede? Asta sa fie? Cred ca da, pentru ca in jurul meu nu mai sunt copii.

Eu vreau sa fiu cea care schimba vieti. Vreau sa fiu eu. Tu cine vrei sa fii?


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu