duminică, 9 mai 2010

True women drink tequila

Tii minte cand beam vodka cu paiul?

E o zi din aia in care ma simt genial de puternica, o zi in care nimic nu poate da gres si o zi in care totul se rezolva cu un shot de tequila.

Zambesc cu subinteles. Zilele'astea sunt aproape-aproape, nopti in care o sa dansez pana la refuz si clipe in care voi hipnotiza. Momente care nu se uita usor, vara in care spun 17. Desi surprinzatoare, va fi cum vreau eu, fiindca prea mult am asteptat, prea mult am inghitit in sec, spunandu'mi ca va veni. Inca 2 zile...13 si 20..si gata, vine-vine. Si ma voi imbata cu dans si rasarituri, si "ma voi arunca in mine din nou si din nou si din nou". Am ajuns cine am vrut si nu mi'e deloc rusine de ce'am facut. Ba chiar sunt mandra-am stiut sa traiesc si sa aleg ce'mi place.

Si nimic, nimic din ce'am facut n'a fost un esec. Poate doar momentele in care te'am certat, dorindu'mi'te inapoi. Dar nici asta nu regret. Ma simt foarte bine stiind ca nu eu am fost cea care a renuntat.

Laura Marling - Failure [nu merge trilulilu, incercam youtube]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu