joi, 3 iunie 2010

Iubeşte'mă vara.

"Cand toata lumea te minte, crede si simte.
Da mai departe doua mii de cuvinte."

Mi'au ramas de vara trecuta in minte dintr'un superb moment de glorie. E din nou vara si ma mai desparte doar o saptamana de trupul libertatii, de placerea despartirii de voi si de tot raul din anul acesta. Pentru mine aici incepe 2010.

11 iunie - 17 ani, baierame, timiditate, inceput..
... Noapte alba, lacul tei...
....Infinit...
Pentru vechea mea prietena Delia, prima care-si canta cei 17 ani.

Ia'ma in brate, vara, intinde'ma pe iarba si nu uita sa'mi gadili trupul cum faci, nebuneste, in fiecare an.

Si bineinteles, totul trebuie sa inceapa cu un pahar-de-ceva-bun in cinstea nebuniei celor 3 luni mai pline de viata deca cele 9 petrecute intr-un intuneric de cosmar, inchisa in gustul vostru pentru minciuna si satisfactie impura, inchisa in vorbele voastre fara cuvinte.

Si acum am "o mie de ganduri, o mie de vise..." de indeplinit, in care sa ma arunc si de unde sa ies triumfatoare la suprafata. Si bulele..si h2o...trezite de un fior ascuns pe umarul meu drept, urcand pana la tample.

Va fi o vara frumoasa, o vara impara cu un inceput incert, o vara stangace, inceputa acum 5 ani.

Important sau nu prea, este ceea ce las acasa, gen prieteni falsi, papagali vorbitori care spun prostii si gaite bine imbracate de...tata. Las in urma purtarea fara de cusur si ma intorc la pantaloni scurti franjurati si maieuri subtiri, la prosoape ude in ghiozdan si picioare roz in slapi cu betty boop. Va las acasa, domnisoare cu par lung cu gentute care intra inaintea voastra undeva, facebook, ce promovezi popularitatea, masini cu prea mult zgomot si aer plin de fite! Va las acasa, bani, mai multi sau mai putini. Te las acasa, semnal.

Ma intorc la voi, iubiri si prietenii sincere, dimineti virgine si apusuri straine, nopti cu stele si paturi pe iarba, fan in par si mingi in poarta date din greseala, la tine, libertate.
Ma intorc la mine, am invatat ca sunt cam singura care contez cu adevarat, egoismul chiar se invata. De la voi, bineinteles, dar lasa...va las acasa.


Si acum ... shht. Intru pe scena. Joc in sfarsit rolul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu