joi, 19 noiembrie 2009

Forever November

E Noiembrie si simt cum ma dezbraca, ma dezbraca toamna. Imi fura intai fularul si parfumul, imi fura trupul si caldura, imi rapeste roseata buzelor, rozul obrajilor. Dar tu, tu imi iei suflarea si gandul. Imi iei privirea si focul din trup. Imi iei apropierea si'mi alungi incertitudinea. Imi strecori in suflet tandretea si imi furi palmele sa ti le'asterni pe piept. "Sa'mi tina de cald" imi zici. Iti mai amintesti cat freamat aveai in suflet, cat de teama iti era sa frangi apropierea dintre noi, iti amintesti cat am incercat sa rascolesc in tine totul, sa nasc in tine furtuna?
Ah, si cata dezmierdare mi'ai daruit; sarutul tau a fost ca o retraire perpetua, ca o inviere, ca o inflacarare suprema. Urmeaza sa nu ma stingi niciodata. Sa dainuim impreuna, contopiti in focul aceleiasi iubiri. Te iubesc. Ma iubesti? O simt in vorbe si in atingeri, in apropiere si semne, in priviri complice, in versuri de seara si taine. O mai simt si in tine si in inima ta de noiembrie ce n'a incetat sa bata.
Mi'am dat seama ca e vara si in tine si in mine si ca suntem unde vrem noi. Ca suntem ce vrem noi. Si ca eu ma daruiesc tie intr'un val de noiembrie, oricat m'ar spinteca apa sarata. Mai stiu ca si tu simti la fel si ca iti place sa ma tii infrigurata la piept, cu ochii inchisi, cu parul ud si pielea fierbinte si sa'mi inflacarezi tamplele. Eu iti spun sa'mi frangi mainile in ale tale si ca nu simt frigul.
Te simt langa mine, in mine, ma simt in tine, langa tine, simt ca arzi in mine si eu in tine, simt ca e o contopire absoluta si ca am atins apogeul si am frant dualitatea. Nu mai e niciun descantec intre noi, caci suntem una si'aceeasi fiinta.

Sunt neinsemnate momentele in care mi'ai lipsit si mi'a fost frig; chiar daca nu fizic, ne'am tinut de mana intotdeauna.




"She is tomorrow, and I am today"

Un comentariu:

  1. romanticoo!!
    >:D<

    si tu mi'ai lipsit azi!!
    dar ne vedem in weekend!!
    am nevoieee!!x_X,

    Addie(nu sunt anonimaaa!!)

    RăspundețiȘtergere