duminică, 22 noiembrie 2009

De ce zambesc?

Zambesc pentru ca astfel inseninez intalnirea clipei de azi cu cea de maine
Zambesc pentru cand aleea mi se pare un vals al toamnei, cand cea dintai frunza mi se asterne la picioare.
Zambesc cand cineva imi incanta privirea, zambetul imi tradeaza fericirea in coltul gurii
Zambesc cand nisipul e taios, cand marea imi scalda talpile, cand ma dezmiarda vara, cand valul e rece si sarat.
Mai zambesc cand raman singura, zambesc la ceea ce a fost, sau ceea ce va veni, pentru ca zambetul e ca zorii scaldati in lumina ai zilei intunecate.
Zambesc cand ma doare, ah, cat de frumos zambetul celui ce plange…
Zambesc cuplurilor din parc, ii zambesc doamnei care vinde flori.
Ii zambesc dragostei, chiar daca nu de multe ori primesc acelasi zambet inapoi.
Imi zambeste sufletul cand primesc o floare rosie, una singura care imi tremura in palme. A trait si ea emotia…
Zambesc pentru ca eu cred in taina zilei de maine, pentru ca le impartasesc si celorlalti ale mele sentimente, pentru ca vreau sa impart cu tine o singura viata. Zambesc pentru ca te vad intaia oara.
Zambesc cand imi spui ca ti-ar placea sa-mi pictezi lumea si ca ai vrea sa-mi porti esarfa intr-o dupa amiaza.
Zambesc cand ma strangi de mana pentru ca tocmai a cazut o stea si avem aceeasi dorinta.
Zambesc cand imi tremura inima si vreau sa-i ascund fiorul.
Zambesc cand merg desculta, cand imi sare in brate cerul si ma intinde pe iarba.
Mai zambesc si cand vad intaia oare pe cineva, ii zambesc cuiva care imi zambeste.
Zambesc cand vad cu cata infrigurare ma cauti pe mine peste tot.
Zambesc si cand imi este frig, zambesc cand cred in viitor, zambesc in oglinda.
Zambesc fara motiv.
Zambesc cand nu te cunosc, zambesc cand te iubesc, zambesc cand te regasesc.

Va invit sa zambim cu totii, sa ne zambim fericirea ori tristetea, sa ne inconjuram de iubire si frumos, sa-i zambim vietii si sa traim ceea ce ne este dat cu zambetul pe buze.


…Si mai zambesc pentru ca nu cunosc alta taina care sa-mi pastreze sufletul fericit.


soko take my heart
Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

  1. wooow...esti o "fiinta" fericita...cum de ai atatea motive sa zambesti??dar mai bine...zambeste,Christina,asa te vrem!!
    >:D<

    *melodia e geniala!!:X:X*

    RăspundețiȘtergere