sâmbătă, 9 octombrie 2010

Hot chocolate lover


Jet - Are You Gonna Be My Girl
Asculta mai multe audio diverse

Aww... A venit si vremea aia in care singura sursa de incalzire este o baie fierbinte, urmata de o cana maaare de ciocolata calda. Mi'era dor si de cana rosie si de stat la comp si inventat povesti infrigurate :)).

E friiiig. Mi'ar placea sa ies din rutina. Sa ies undeva cu un tip pe care nu'l cunosc, care m'a invitat la o cafea cand m'am impiedicat in autobuz sau in statie sau ceva de genul asta gen filme siropoase de dragoste. Zau ca i'as povesti totul si i'as asculta totul si probabil am dansa sau doar am sopti, sau ne'am cunoaste foarte bine, sau deloc. Un baiat care sa aleaga el locatia ca sa ma surprinda, sa imi comande cafeaua care i se pare lui cea mai draguta, sau sa ma lase sa ii ghicesc preferintele in materie de muzica sau cine stie mai ce. Un baiat spontan...care sa ma asculte debitand minute in sir, sau un baiat cu care sa rad de lucruri neinsemnate. Un baiat care sa ma tina in brate ca e prea frig pana vine maxi taxi, un baiat care sa ma duca acasa, chiar daca stau in partea cealalta a orasului. U baiat care la sfarsitul acestei minunate intalniri sa ma uite complet, sau sa vrea sa ma cunoasca in intregime. Un baiat simplu. Un baiat care sa nu vada ca sunt vulnerabila..Un baiat gata sa ma indragosteasca si un baiat gata sa nu ma piarda.
Aaaa, si bineinteles, baiatul pe care sa'l astept acasa, intr'o zi friguroasa, cu prajiturele.

Vise de ciocolata calda <3.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu