marți, 12 octombrie 2010

De toateeeee

Sunt aburinda, ca in fiecare seara la ora asta si cum apa fierbinte care curge in cada e cel mai bun sfetnic, m'am gandit eu asa ca nu e chiar asa rau la liceu. Stiu ce scriam cu un an in urma, dar cred ca mi'am schimbat parerea [probabil pana la urmatorul 3:)) ]. Stiu ca nu prea mi'a placut faza cu bobocimea, dar acum chiar merge. Sunt avantaje, dezavantaje...ca peste tot. Dar per total e chiar ca lumea. Oameni super ok, pauze dragute, amintiri si mai nou, muzica :)))

Hmm.. Sa incep cu dezavantajele? O sa vorbesc despre dezavantajele vietii mele, puncte negre, puncte lovite :>, in ordine cronologica.
- Tanti de la abonamente: clar nu ma suporta, tipa la mine cu orice ocazie, si nu stiu cum se intampla, dar eu nu aud niciodata ce zice, asa ca ma vad nevoita sa intreb "poftiti?;;)" ca ea sa imi aranjeze iar freza urland si eu sa nu inteleg iarasi, dar ii intind banii si carnetu'. "LUNA VIITOARE VIZAT!" Dada. sigur".Oricum ar fi, tanti de la abonamente nu e niciodata draguta, fie ca imi fac abonament sau cumpar bilete, trebuie sa tipe, sa ma intrebe ceva, ca apoi sa urle, sau orice altceva.

- Urmeaza the big challenge: AUTOBUZUL. Maretul 102, superba limuzina incarcata cu oaaameni, tot felul de oameni. De la cei nenascuti, pana la cei pe duca. Nu am nimic cu nimeni, ca si ei sunt chinuiti de prezenta mea, ca si eu de a lor, ca doar cu totii ne ingramadim pe aceiasi putini metri patrati. Sunt faze memorabile in autobuz si merita sa amintesc cateva aici, pentru ca sunt chiar bune, iar prietenii stiu de ce. Oricum ar fi, treaba e ciudata cu autobuzele astea; mereu intarzie, mereu merg prea incet sau prea repede, mereu sunt prea pline sau prea goale, mereu il iau pe cel nepotrivit, sau cine vreau eu nu e in autobuz, sau il ia pe urmatorul. Asa sta treaba cu destinul autobuzelor. Si acum, fazele :)) :

* Mariana, Mariana, vino pe aici ! Mariana, Mariana, Mariana, mai draga !
* Fetita, eu stau jos, ca am durere de mana si picior si romantism din copilarie si abia vin de la spital si sufar de toate cele. [ Bine ca nu primesc si retete:)) Nu am nimic cu babutele, dar uneori le simt rautacioase.]
* Deja omniprezentul "Fata, cobori?" "Cobori, mai fata?". E nenea de la ora 3.
* Vesnicul "inaintati, inaintati !!!"
* Dati-va jos ghiozdanul. Tine-ti ghiozdanul in spate ! [Mereu sunt nehotarati, dar m'am obisnuit:))]
* Domnisoara, capsati-mi si mie biletul ! Dar sa il capsati bine! Dar capsati-l bine, va rog, ca mi l-au capsat altii prost. Domnisoara, dar bine, da? ;;)
* Coborati? vs. Imi dai voie?
* Ia uite statia inteligentilor, aici coboara inteligentii de la LVA. (suntem huliti de LIA =)) )
* "Aici pute a mort !" "Da, creierul tau pute a mort." (by Andreea :)))
* O sa murim in autobuzul asta (omniprezentul <>)
si or mai fi ele...cine stie ce urmeaza maine :))

Avantaje?
- Dimineti pline de "neata" si niciodata nu stii cu cine te intalnesti si cu cine vorbesti din statie pana la liceu.
- Emotia descoperirii sa vezi daca te asteapta sau nu Dom Director la poarta liceului.
- De asemenea, cristalinul bombat care se uita dupa oricine misca, scaneaza, se bucura, sau sufera, dupa caz.
- Oameni de treaba, oameni colorati, de toate felurile si tot felul de personalitati curioase.
- Profi care se straduiesc sa faca orele dragute...In felul lor, isi lasa amprenta asupra noastra, iar la sfarsit, lucrurile rele vor deveni nesemnificative. Le admir efortul si rabdarea pe care noi nu le avem de cele mai multe ori.
- Baiatul acela, da...Nu e chiar el unul la un milion, dar stiu ca e unul la 100 de fete cel putin:))
- Partea cea mai buna a scolii: weekendul :)). In weekend e "mare panarama" de obicei, iar notele proaste si orele si tot se uita in distractie.
- Pauza mare, sanctuarul nostru. In 20 minute ni se poate schimba viata, sa stiti:))
Hmmm, probabil mai sunt si aici, daca am sarit ceva, amintiti-mi voi.

Le multumesc tuturor care sunt alaturi de mine si in pauze si la ore si in weekenduri si vacante. Le multumesc celor care ma fac sa rad si celor care ma fac fericita si zambareata chiar daca ei nu stiu asta. Le multumesc si pentru curaj si pentru ce am invatat de la ei ;;).

Si poate cine stie, o sa mearga mai bine si mai bine si mai bine anul asta. Am planuri mari peste tot. Si poate o sa cunosc si pe cine trebuie pana la urma, cu putin noroc. Hai ca poti si merge ;;). Eu astept ca am tot timpul din lume alaturi de voi.
Traiasca prieteniaaaaaa !

In aceasta postare am pus de toate, asa ca trb sa o colorez asa la sfarsit si pentru ca nu e genul meu de postare, trb sa sarbatoresc cu ceva colorat, dar nu stiu cu ce:)). hmmm


Barry Louis Polisar - All I Want Is You [Juno OST]
Asculta mai multe audio diverse





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu