miercuri, 3 februarie 2010

17 ani


Delia,

Mi'e dor de tine si nu esti aici sa te minunezi de grozavia pe care am scris'o aseara pe blogul asta roz... Pentru ca iti dau mereu explicatii, asta e cam muta, dar intelegi tu mesajul. Si pentru tine am vorbit in frustrarea aia scrisa.

Tu probabil skiezi pe cei ******** km de zapada si te simti bine si rasuna partia aia fericita de rasul tau. Provoaca avalanse, sa stiti.
Ca in Tom si Jerry cand inghetau bucataria. Alouette. Noi ne'am inghetat trecutul si patinam pe el. Dar nici nu stii ce h2o as face... Hai sa'l topim !

'Unde cauti tu iubirea?'

De ce camera mea e prea mica pentru noi? De ce camerele noastre impreuna sunt prea mici pentru noi? De ce ma sufoc aici si uneori parca nici lumea ta nu mai e a mea?

Am chef sa bem pentru vremurile vechi, suc bineinteles. Am chef sa storc o portocala cu tine in pod si sa imprastiem zilele pe jos ca apoi doar sa le strangem. Am chef sa dam in carti pana la epuizare si apoi sa urmeze 'mama, ce dreptate au avut. ti'am zis eu !'. Am chef sa inot o zi intreaga si m'am saturat sa ma uit la poze cu ochii goi.

Nu mai vreau sa ma certi. Nu mai vreau sa fim indiferente. Vreau sa gasesc ceva frumos aici si nu pot. Si nici acolo, dar libertatea e o oferta draguta.
Vreau sa te micsorez si sa te port la gat. Sau pe deget, licurici.

Te pup. Te inot si tu ma skiezi. Te scriu si tu ma citesti.

17 ani care abia acum vin


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu