marți, 23 februarie 2010

viata ideala

Viata ideala incepea cu ciocolata calda...

dimineata intr'o gradina cu alei de nisip...





pe acoperisul unei case pe care as fi numit'o Atena, de unde as fi putut inchide marea in ochi in fiecare zi...

marea cu inima ei albastra...

Si viata mea ar fi fost altfel, poate, daca m'as fi trezit cu soarele in palma si cu talpile gadilate de recele diminetii.

Viata ideala e nemarginita sau incheiata la momentul potrivit.

Viata ideala iti da intai esecul, ca apoi sa inveti a pretui ceea ce ai, sau, dimpotriva, iti da intai ceea ce'i dulce, apoi ti'l smulge, ca sa'nveti sa lupti pentru dorintele tale...

In viata ideala, marea e azurie pentru ca a adunat in ea toate visele tale, nu asculta alte povesti!

In viata ideala, nu gasesti sfarsitul lucrurilor frumoase, pentru ca el nu exista. Tu dai nastere frumusetii... o atingere si cu vorbele pe care le'ai invatat dupa ce'ai gresit.

In viata ideala, nu mai calci stramb a doua oara, pentru ca prima data, te'a durut atat de tare, incat nu te'ai mai ridicat decat ajutat de cel putin 2876 de imbratisari si la sfarsit, cea pe care ai asteptat'o. [Sa recunoastem ca ti'ai dorit si'un sarut si l'ai avut].

Nu s'au inventat carje pentru suflete invalide. Si nici tratament eficient.

Dar in viata ideala, toate sufletele au cate picioare vor si unghii colorate la picioare. Si sufletul meu are degetul mare lung, si restul foarte micute. Si asta nu inseamna ca piciorul meu nu stie sa mearga.

In viata ideala, ceaiul miroase a portocale cand vrei tu si e miezul noptii cand vrei tu.

In viata ideala iubesti cum vrei, iubesti cu ochii, cu buzele, cu trupul, iubesti gol, iubesti atingeri, cuvinte, priviri, iubesti zambete si nu cauti motive. Totul e suficient de firesc pentru tine. Nu ne'am intrebat niciodata de ce ne place, nu ne intereseaza, cautam mai mult si mai mult.

Viata ideala nu te prabuseste, nu te omoara, ci te salveaza intr'o secunda. Ca in filmele alea cu final neasteptat..in ultima clipa esti salvat de ceva mai presus de tine. Nu'i asa ca ti'ai dorit?

In viata ideala ar fi atat de frumos sa stergi cu buretele. Mi'ar placea sa fie adevarat ca eu uit lucrurile rele. Dar cum ai putea?

In viata ideala, primesc flori rosii si albe cand incepe primavara, sa'mi infloreasca diminetile in ochi.
In viata ideala, nu ma ranesc, ci ma joc, nu ma doare, ci ma gadila, nu ma tarasc, ci plutesc.

In viata ideala, am libertate deplina si disting binele de rau.
In viata ideala, iti daruiesc inima mea in fiecare zi si te pup de fiecare data cand mergem la culcare.
In viata ideala, o ciocolata e cadoul ideal.
In viata ideala, ne'am nascut de mana.
In viata ideala, ele ar fi fost pentru totdeauna si nu m'ar fi parasit asa, oricum, pentru rasete mai stridente decat ale mele, pentru cativa ani in plus fata de mine, pentru ca eu nu fac cat 20 si nu stiu sa joc wist, pentru ca mie nu'mi place orasul, pentru ca nu ma acomodez usor si pentru ca sunt salbatica si'mi place sa visez departe de aici.
In viata ideala, nimeni nu uita ce'a trait, nu'si uita visele si idealurile tinere. In viata ideala, zambesti cand iti aduci aminte si pastrezi fericirea in tine.

In viata ideala, nu ma dau batuta.

In viata ideala, el nu ma paraseste, el ma tine de mana cum a promis si imi spune ca ma iubeste in fiecare miez de noapte.

Si... in viata ideala, cei care m'au iubit pana acum, ma vor iubi si mai departe, cei care ma iubesc, ma iubesc pentru ceea ce sunt, nu pentru ceea ce vor ei sa fiu.




Lumea ideala e muzica si dragoste.


Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

  1. ideal, nu-i asa?

    pe tine te asteptam acum cu mare drag sa vii sa ne canti ceva, acum ca esti "amigaleless".
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. daaa ne e dooor de tinee!!>:D<
    o sa fie bine,o sa vezi,suntem alaturi de tineeee!!>:D<

    RăspundețiȘtergere